ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Παραμύθια (Για τη Β΄ Τάξη)

Πηγή: diapolis.auth.gr

 

 

 

Η πρόταση που ακολουθεί αποτελεί ένα πλαίσιο ενδεικτικών δραστηριοτήτων. Παρέχεται, δηλαδή, στον εκπαιδευτικό η δυνατότητα να επιλέξει και να αξιοποιήσει από το δεδομένο υλικό ό,τι εξυπηρετεί τους στόχους της διδασκαλίας του και ανταποκρίνεται στο επίπεδο και τη σύνθεση μιας συγκεκριμένης σχολικής τάξης.

Συγκεκριμένα, προτείνεται σε αδρές γραμμές μια πορεία διδασκαλίας καθώς και συγκεκριμένο υποστηρικτικό υλικό.

Το παράρτημα που συνοδεύει το διδακτικό σενάριο (από τη σελ. 6)  περιλαμβάνει μια συλλογή παραμυθιών απ’ όλο τον κόσμο, τα οποία μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο μελέτης.

Σκοπός:

  • Να έρθουν οι μαθητές και οι μαθήτριες σε επαφή με παραμύθια από διάφορους λαούς του κόσμου.
  • Να καλλιεργήσουν την αγάπη για την ανάγνωση.
  • Να κατανοήσουν τα βασικά δομικά στοιχεία του παραμυθιού.
  • Να εξοικειωθούν με τη μεταφορική χρήση της γλώσσας.
  • Να αρχίσουν να κατανοούν την πολυσημία του παραμυθικού λόγου.
  • Να αντιληφθούν το γεγονός ότι η ανάγκη για τη δημιουργία  παραμυθιών είναι πανανθρώπινη.
  • Να καλλιεργήσουν το σεβασμό προς τη λαϊκή παράδοση των άλλων λαών.
  • Να κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ επώνυμου και λαϊκού παραμυθιού.

 

 

Κλικ στη φωτογραφία για να μεταφερθείτε στο διδακτικό σενάριο

 

* ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Οι YouTube σύνδεσμοι που αναφέρονται στη σελ. 2 είναι ανενεργοί.  Πατήστε εδώ για να μεταβείτε σε ενεργούς συνδέσμους.

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: