Jacob Barnett: Forget What You Know / Ξεχάστε ό,τι ξέρετε.

Αυτός το εντεκάχρονο παιδί που ανήκει στο φάσμα αυτισμού είναι ο κύριος Jacob Barnett που διατύπωσε ένα από τα σημαντικά θεωρήματα στα Μαθηματικά.
Δείτε προσεκτικά πώς εννοεί το μήνυμά του που δεν είναι τίποτα άλλο από το STOP LEARNING…ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ…Ναι πράγματι η μάθηση αν δεν είναι μαθητεία δια της εμπειρίας, της εφαρμογής, της διερεύνησης, του ανακατέματος των ιδεών, της ανοιχτότητας….πρέπει αμέσως να σταματήσει…Αμέσως…είναι μια τοξική ενασχόληση με ό,τι πιο κοινότοπο, βλακώδες και κυρίως αναυθεντικό…

Να γιατί η κοινωνία, το σχολείο, οφείλουν να αφήνουν χώρο για τη διαφορετικότητα, για τη διαφορετική οπτική για την εφαρμογή ιδεών μακριά από την πεπατημένη, για τον πειραματισμό, για την ατομική δημιουργικότητα…ΔΙΧΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΣΥΛΟ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΣΟΒΑΡΟΙ ΚΑΙ ΩΣ ΙΚΑΝΟΙ…Κύριε Μπάρνετ αν ήμουν δάσκαλός σου στο σχολείο θα είχα τόσα .,..μα τόσα να μάθω από σένα…και κυρίως θα βελτίωνα τη δουλειά μου και με τον εαυτό μου και με τους άλλους συμμαθητές σου…

Ε. Ιντζίδης

αναδημοσίευση από http://mcsotos.wordpress.com/

Advertisements

Ένα Σχόλιο

  1. Το άρθρο αυτό με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Στο Διαδίκτυο κυκλοφορεί μία περίφημη φωτογραφία κόμικ, στην οποία εμφανίζεται ένα παιδάκι να ρωτά: «What does education mean? – Τι σημαίνει «εκπαίδευση»; Και η απάντηση που λαμβάνει από ενήλικα: «Education means installing software into our brains – εκπαίδευση σημαίνει πως εγκαθιστούμε «λογισμικά» στον εγκέφαλό μας». Η φωτογραφία αυτή έχει ως στόχο να σατιρίσει την «κλασσική» έννοια του όρου «εκπαίδευση», δηλ. «διαβάζω – αποστηθίζω = εκπαιδεύομαι». Και όμως! Πόσο λανθασμένη είναι η συγκεκριμένη τακτική…Εκπαιδεύομαι σημαίνει δοκιμάζω, πειραματίζομαι, διερευνώ, λαμβάνω πρωτοβουλία, δεν απορρίπτω κάτι πριν το δω σφαιρικά, κάνω λάθη και ΠΡΕΠΕΙ να κάνω γιατί μόνο έτσι θα αποκτήσω ορθή κρίση και εμπειρίες, οι οποίες θα με βοηθήσουν να εξελιχθώ. Εξ’ άλλου, έτσι δεν γίνεται και στο «μεγάλο σχολείο της ζωής»; Η εκπαίδευση της τρυφερής παιδικής ηλικίας πρέπει να γίνεται βάσει βιωματικής και διαδραστικής προσέγγισης…Μέσω αυτών, διαμορφώνονται θετικά ποσοστά βέλτιστης ενήλικης ζωής….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: