Για τη φωνολογική επίγνωση, τις μαθησιακές δυσκολίες, την αξιολόγηση των μαθητών

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ – Σουζάνα Παντελιάδου  –  Αντωνία Πατσιοδήμου, Βόλος 2007

Διδακτικές προσεγγίσεις
και πρακτικές για μαθητές
με Μαθησιακές Δυσκολίες – Επιμέλεια Σουζάνα Παντελιάδου – Φαίη Αντωνίου, Βόλος 2008

ΑΤΥΠΑ ΤΕΣΤ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ – Χαράλαμπος Κ. Γούτσος

Γενικά Χαρακτηριστικά της Αξιολόγησης

πηγή: http://mcsotos.wordpress.com/2012/08/18/%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: