Το κάλεσμα του βουνού


Η ταινία αφηγείται την ιστορία του Γιάννη, ο οποίος μετά τη δολοφονία του ξάδελφου του Ηλία, αφήνει τη γυναίκα του και τον 8χρονο γιό του που ζουν στην πόλη και μετακομίζει σε ένα απόκρημνο χωριό, στα Λευκά Όρη της Κρήτης. Παίρνει την απόφαση να συνεχίσει το επάγγελμα του Ηλία, αυτό του παραδοσιακού βοσκού, τιμώντας έτσι τη μνήμη του ξάδελφου του. Ένα επάγγελμα που διατηρείται ζωντανό από ελάχιστους ανθρώπους που βρίσκονται ανάμεσα των χιονισμένων βουνών και της Λιβυκής Θάλασσας…

6 Σχόλια

  1. Υπέροχο ντοκιμαντέρ. Θαυμάσια ιστορία. Πολύ ωφέλιμο για τα παιδιά. Θα προβάλω την ταινία στο σχολείο.

    • Γεια σας, είμαι ο Στέλιος Αποστολόπουλος ο σκηνοθέτης της ταινίας και ζω στο Χολαργό. Χαίρομαι που σασ άρεσε η ταινία. Αν θέλετε την ταινία για προβολή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο stelios@anemon.gr

      • Ευχαριστούμε πολύ και σας ευχόμαστε με τη σειρά μας κι άλλες όμορφες ταινίες…

    • Γειά σας φίλοι από τον Ελαιώνα…

  2. Η ταινία μου θύμισε τα χρόνια που ήμουν δάσκαλος στα Σφακιά. Ο τόπος αυτός είναι σκληρός αλλά και πολύ όμορφος. Έτσι είναι και οι άνθρωποι εκεί: σκληροί και όμορφοι! Τα Λευκά Όρη και οι Μαδάρες είναι από τα πιο όμορφα βουνά που έχω γνωρίσει γιατί συνδυάζουν την ομορφιά τους με το απέραντο γαλάζιο του Λιβυκού Πελάγους. Στο βάθος φαίνονται η Γαύδος και η Γαυδοπούλα και τα μεγάλα πλοία που διασχίζουν το πέλαγος. Εκεί είδα τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα. Μερικά από τα μιτάτα που περιγράφει η ταινία τα επισκέφθηκα και η ζωή εκεί είναι μοναχική σαν σε δοκιμασία. Τα Σφακιά και τα Χανιά τα αγαπώ!

    • Κύριε Αντώνη τι κάνετε….???? ο Μανόλης ο Περράκης είμαι από τα Σφακιά ένας από τους μαθηταί σας που ήμουν συνεχεια στα πόδια σας…!!!!

Σχολιάστε

