Εκπ/κά σενάρια: Η έννοια του Εμβαδού – Περιμέτρου και η σχέση τους / Τα γένη των ουσιαστικών – Υπολογισμός αθροισμάτων με υπέρβαση της δεκάδας χωρίς κρατούμενο

ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: «Η έννοια του Εμβαδού – Περιμέτρου και η σχέση τους »
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Μαθηματικά, Γλώσσα, Νέες Τεχνολογίες
ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:Ε΄τάξη Δημοτικού Σχολείου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: Αριστείδης Τσακαλίδης, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. 17ης Περ. Θεσσαλονίκης

ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: «Τα γένη των ουσιαστικών – Υπολογισμός αθροισμάτων με υπέρβαση της δεκάδας χωρίς κρατούμενο»
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ: [Inspiration, Word, MS Paint, PowerPoint, Λογισμικό ανάπτυξης διαδραστικών διδασκαλιών Smart Notebook, Ο Ξεφτέρης και η γραμματική, Ο καπετάν Μπορμπουλίθρας (Siem-Π.Ι)]
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Γλώσσα, Μαθηματικά, Νέες Τεχνολογίες
ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Α΄τάξη, Τμήματα Ένταξης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ: Στεφανίδης Φίλιππος, Δάσκαλος-Επιμορφωτής Β’ Επιπέδου του επιχειρησιακού προγράμματος της κοινωνίας της Πληροφορίας “Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Νέες Τεχνολογίες Υπολογιστών και Επικοινωνιών”, Φραγκόπουλος Μιχαήλ, Δάσκαλος

πηγή:syneducation

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: