Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας της Ε’ τάξης: Παιδί και Τηλεόραση (Η Αγωγή της τηλεόρασης – Αγωγή στο διαδίκτυο)

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας της Ε’ τάξης: Παιδί και Τηλεόραση (Η Αγωγή της τηλεόρασης – Αγωγή στο διαδίκτυο)  2010-2011
 
Συμμετοχή στο Εθνικό Δίκτυο Αγωγής Τηλεόρασης 

υπεύθυνος δάσκαλος: Τσιβούλας Αντώνης


1η Δραστηριότητα: δημιουργία αφίσας για την τηλεόραση.
Στόχος της δραστηριότητας: Μέσα από την αφίσα να φανούν τα συναισθήματα και οι απόψεις των παιδιών για την τηλεόραση

Zωγραφιές – αφίσες των παιδιών

 


Δραστηριότητα Νο 2
Ήχοι της τηλεόρασης
 Ζητήσαμε από τους μαθητές να ακούσουν μια σειρά από που έχουν σχέση με διαφημίσεις και εκπομπές της τηλεόρασης (θέματα δελτίων ειδήσεων, τρέιλερ εκπομπών, διαφημίσεις). Την ώρα που άκουγαν τους ήχους συμπλήρωναν ένα φύλλο εργασίας όπου έπρεπε να ανακαλύψουν τους ήχους. Μπορούσαν να γράψουν ό,τι ήθελαν. Αν για παράδειγμα δε θυμούνταν ακριβώς το προϊόν ή την εκπομπή, μπορούσαν να την περιγράψουν. Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται τα αποτελέσματα της δραστηριότητας. Από τον πίνακα και το γράφημα που ακολουθεί εύκολα κανείς μπορεί να βγάλει το συμπέρασμα ότι βλέπουμε πολλή τηλεόραση ως τάξη!


Δραστηριότητα Νο 3
Πόσο με επηρεάζει η  τηλεόραση


Δραστηριότητα 4η  : Στην τηλεόραση μου αρέσει να βλέπω…
  Τα παιδιά γράψανε τι τους αρέσει να βλέπουν στην τηλεόραση και με τη βοήθεια του Wordle οπτικοποιήθηκε η συχνότητα εμφάνισης μιας λέξης από ένα δοσμένο κείμενο, καθώς οι λέξεις με τη μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης παρουσιάστηκαν μεγαλύτερες σε σχέση με τις υπόλοιπες. Έτσι οι μεγαλύτερες λέξεις στην εικόνα δείχνουν τι αρέσει να βλέπουν περισσότερο στην τηλεόραση οι μαθητές της Ε΄τάξης
Wordle: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ


Δραστηριότητα 5η : Στην τηλεόραση δεν μου αρέσει να βλέπω…
Η εικόνα δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα Wordle. Τα παιδιά γράψανε τι δεν τους αρέσει να βλέπουν στην τηλεόραση και με τη βοήθεια του Wordle οπτικοποιήθηκε η συχνότητα εμφάνισης μιας λέξης από ένα δοσμένο κείμενο, καθώς οι λέξεις με τη μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης παρουσιάστηκαν μεγαλύτερες σε σχέση με τις υπόλοιπες.
Ετσι οι μεγαλύτερες λέξεις στην εικόνα δείχνουν τι δεν τους αρέσει να βλέπουν περισσότερο στην τηλεόραση οι μαθητές της Ε΄τάξης
Wordle: ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, Ε΄τάξη 2010-11


Δραστηριότητα 6η  : Συναισθήματα για την Ιαπωνία

Τα παιδιά και εγώ γράψαμε τα συναισθήματα που μας δημιούργησε το φοβερό τσουνάμι στην Ιαπωνία και δημιουργήσαμε μια μικρή ταινία.


Δραστηριότητα 7η: Έρευνα για την τηλεόραση
Σας παρουσιάζουμε την έρευνα που πραγματοποίησαν οι μαθητές της Έκτης τάξης με θέμα » Η επίδραση της τηλεόρασης στη ζωή των μαθητών»


Δραστηριότητα 8η: Φτάχνω τη δική μου διαφήμιση


Δραστηριότητα 9η: Δημιουργία Φόρουμ Έ τάξης 2010-2011
Η σελίδα της Ε΄2010-2011
Εδώ μάθαμε να ανεβάζουμε εικόνες, βίντεο, να αναφέρουμε τις πηγές του υλικού που χρησιμοποιούμε, να συζητάμε και να παρουσιάζουμε τις εργασίες μας διαδικτυακά.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: